Hiii! Mijn naam is Demie, ik ben 21 jaar en ik woon in Hulsberg. Vijf jaar geleden begon ik aan de signopleiding op niveau 2. Halverwege mijn tweede jaar stroomde ik door naar niveau 3 zonder precies te weten waar het me zou brengen. Inmiddels heb ik zowel niveau 3 als niveau 4 behaald en kan ik vol trots zeggen dat ik niet alleen ben gegroeid in mijn vak, maar ook als persoon. Ik heb ontdekt waar mijn kracht ligt, waar ik energie van krijg en hoeveel plezier ik haal uit creatief bezig zijn. Deze opleiding heeft me niet alleen een vak geleerd maar ook geholpen om te groeien in zelfvertrouwen, verantwoordelijkheid en doorzettingsvermogen. Nu ik dit hoofdstuk afsluit, kijk ik met een glimlach terug en met nieuwe inzichten en vertrouwen naar wat de toekomst mij zal brengen.
Ik ben behulpzaam en vastberaden, en hoewel ik soms onzeker ben, kan ik veel meer dan ik zelf denk.
Wat ga je komend schooljaar doen?
ik ga bij mh roadstyling werken.
Beurswand eigen bedrijf "DEEMSIGN"
Deze beurswand heb ik ontworpen voor mijn eigen bedrijf, Deemsign. Het doel was om in één oogopslag duidelijk te maken wat ik doe en waar ik voor sta. Met een strakke, moderne uitstraling en duidelijke visuals laat de wand mijn specialisatie in interieur wrapping zien.
ChupaChups Display
Deze opdracht was mijn eerste uitdaging na de overstap van niveau 2 naar niveau 3. We kregen de taak om een creatief 3D-display te ontwerpen voor een supermarktproduct onder de één euro. Het doel was om klanten te triggeren om het product te kopen.
Pastabar
Voor mijn examenopdracht ontwierp ik een eigen logo voor Pastabar On The Go. Het ontwerp moest aansluiten bij de wensen van de klant. Ook moest het logo worden toegepast op verschillende huisstijldragers om de identiteit overal herkenbaar terug te laten komen. Hier is het logo te zien op een pastabakje.
Smintbox
Voor deze opdracht moesten we een blow-up versie maken van een Smint-doos, maar dan met een gekke smaak. Het ging niet alleen om het vergroten van de Smint-doos, maar ook om het zo accuraat mogelijk overnemen van de huisstijl.
Sneakerjagers
Voor deze opdracht moest ik een wanddecoratie maken voor Sneakerjagers. Ik koos een schoenenmerk en werkte dit uit tot een opvallend ontwerp. De wanddecoratie moest een actie bevatten die klanten aanspreekt. Het doel was om de aandacht te trekken en mensen te stimuleren tot aankoop.